LETTER TALK

renee: darina , i hate you . what i mean is , i hate seeing you this way . it is so menyakitkan mata . wtf ? you deserve a better world . a better future . not like this ! faham tak apa aku trying to say ?

darina: hmmm , what can i do Renee Rasul ?

renee: F to the O to the R to the G to the E to the T . thats all . billions of peple is gonna be happy if you do this shit . seriously .

darina: i dont think so Renee , its so hard to forget the one that we love so much . yeah , i know it hurt . tapi ni je lah yg aku mampu lakukan . duduk diam and menagis sorg2 . i am nothing now . entahlah nak hidup pn rasa susah apatah lagi aku nak fikir mati . sometimes aku pernah terfikir jugak nak dapat the better life than my life now . ada rumah beli , kereta , happy family , the best friend(maksud aku yg boleh stick dgn aku smpi bila2 . jgn ckp depan je , belakang kutuk aku) . apalah aku mampu buat . aku bknnya kuat . nobody's perfect Renee :(

renee: look darina , you are strong , i know you are but you are just being weak because of your feelings . faham tak ? kau tru daring(berani) dgn org lain , knp dgn dia kau tak boleh ? apalah sgt dia tu ? raja ? no darina ! you hurt a lot from this guy . and people next to you is also hurting seeing you . you sit and cry ? what did you get ? money ? nothing weyh . kau boleh lah darina ! sedangkan org lain ada keyakinan terhadap kau , takkan diri kau sendiri takde keyakinan ?

darina: like i say Renee , nobody's perfect . semua benda yg nak jadi pun bukannya aku tntukan . aku tau aku boleh melupakan dia tapi bukan sekarang or sampai bila2 Renee . mmg aku sakit tapi aku tak nak korang yg rasa kesakitan aku ni sekali . please . aku akui memang sunyi tanpa kau and ekin tapi apa aku boleh buat . korang bukannya 24 hours dgn aku pon . sorry kalau aku byk menyusahkan kau . thanks a lot tapi tolonglah kau jgn paksa aku melupakan dia Renee . aku tau kau bukannya nak dgr kata2 bodoh aku ni but im so sorry , aku tak boleh nak tunaikan janji kau . but i promise mungkin satu hari kalau aku sudah bersedia utk melupakannya aku akn bgtahu kau . aku janji Renee .

renee: up to you darina , i did my tanggungjawab , jgn ckp nnt aku tak ckp kat kau . aku dah cuba dah darina nak buat kau happy , tap balik balik , kau sedih jugak . knp wei ? kau kena move on darina . kau tak nak kitaorg rasa kesaktan kau , tapi sakit jugak mata aku memandang kau darina . aku tak kesahlah kalau kau nak aku tolong kau pape , aku tak penah anggap kau susahkn aku . but aku tak nak darina , tgk kau cam ni . kau boleh tapi kau taknak je lupakan dia . betul tak darina ?

darina: MEMANG BETOL ! thank you friend ! iloveyousomuch<3>